W przypadku podaniu błędnego adresu e-mail należy się skontaktować z obsługą sklepu przez e-mail podany w zakładce Kontakt. Po weryfikacji kod może zostać przesłany na inny e-mail.
Jeśli środki zostały pobrane z konta, a upłynął deklarowany czas dostawy widoczny przy przedmiocie, to w pierwszej kolejności należy sprawdzić folder SPAM na poczcie e-mail lub też inne foldery, gdy korzystasz z poczty o2.pl lub wp.pl. Po wykonaniu powyższych.
Aby anulować nieopłacone zamówienie nie trzeba wykonywać żadnych czynności, tylko pozostawić bez płacenia. System sam dokona anulowania z powodu braku płatności.
Rejestracja nie jest konieczna. Wystarczy po dodaniu przedmiotu do koszyka przejść do płatności, podać e-mail, wybrać preferowaną formę płatności i opłacić zamówienie.
Kod jest wysyłany w ciągu kilku minut na e-mail jeśli przy przedmiocie widoczny jest czas realizacji natychmiastowy lub do 24 h od zaksięgowania wpłaty, gdy przy przedmiocie widnieje czas realizacji 24 h.