FAQ

FAQ

Otrzymałem prośbę o zapłatę kodem lub przesłanie kodu od nieznanej osoby.

Zakupiony kod nie można nikomu podawać. Może to być próba oszustwa.

Podałem błędny adres e-mail.

W przypadku podaniu błędnego adresu e-mail należy się skontaktować z obsługą sklepu przez e-mail podany w zakładce Kontakt. Po weryfikacji kod może zostać przesłany na inny e-mail.

Zamówiłem niewłaściwy produkt.

Produkty w wersji cyfrowej nie podlegają zwrotom ani wymianie. Można taki kod odsprzedać we własnym zakresie.

Nie otrzymałem kodu.

Jeśli środki zostały pobrane z konta, a upłynął deklarowany czas dostawy widoczny przy przedmiocie, to w pierwszej kolejności należy sprawdzić folder SPAM na poczcie e-mail lub też inne foldery, gdy korzystasz z poczty o2.pl lub wp.pl. Po wykonaniu powyższych czynności należy się skontaktować z obsługą sklepu poprzez e-mail podany w zakładce Kontakt.

Jak anulować nieopłacone zamówienie?

Aby anulować nieopłacone zamówienie nie trzeba wykonywać żadnych czynności, tylko pozostawić bez płacenia. System sam dokona anulowania z powodu braku płatności.

Jak mogę zapłacić?

Płatności można dokonać szybkim przelewem bankowym poprzez Przelewy24, BLIK, poprzez płatność mobilną świadczoną przez MOBILTEK.

Jak użyć kodu?

Szczegółowa instrukcja aktywacji znajduje się na stronie produktu, który został zakupiony.

Czy muszę rejestrować konto w sklepie?

Rejestracja nie jest konieczna. Wystarczy po dodaniu przedmiotu do koszyka przejść do płatności, podać e-mail, wybrać preferowaną formę płatności i opłacić zamówienie.

Jak jest dostarczany kod?

Kody są dostarczane w formie elektronicznej na podany adres e-mail podany podczas zakupu.

Kiedy otrzymam kod?

Kod jest wysyłany w ciągu kilku minut na e-mail jeśli przy przedmiocie widoczny jest czas realizacji natychmiastowy lub do 24 h od zaksięgowania wpłaty, gdy przy przedmiocie widnieje czas realizacji 24 h.